czwartek, 25 października 2012

DARMOWE GRY ONLINE NA TWOJĄ STRONĘ LUB BLOGA!!!

Zobacz też inne DARMOWE DODATKI NA BLOGA i przeczytaj temat: ZARABIANIE NA BLOGU

Pewnie nie ra zastanawialiście się

JAK WSTAWIŚ GRY ONLINE NA SWOJEGO BLOGA LUB STRONĘ WWW?
Na tym blogu zamieszczam gry online

które możecie umieścić bezpośrednio na waszym blogu lub stronie www.

Wszystkie udostępnione gry są zupełnie za darmo!!!

Wystarczy skopiować kod HTML i wkleić go u siebie na stronie.

Mam nadzieję, że gry wzbogacą waszą stronę:) Pozdrawiam i życzę udanej zabawy
!!!
Znalazłam ostatnio fajną stronę a na niej podany jeden kod HTML po wklejeniu którego mamy stronę z 100ma grami online. Całość zajeła mi 2 minuty i na mojej stronie jest już masa fajnych gierek:) Polecam gorąco: GRY ONINE NA BLOGA LUB STRONĘ WWW




DARMOWE GRY ONLINE I NA PRZEGLĄDARKĘ | ŚMIESZNE ZDJĘCIA I ZŁUDZENIA OPTYCZNE
Aby umieścić grę na swojej stronie skopiuj podany niżej kod HTML i wklej bezpośrednio na swoją stronę:

6 komentarzy:

  1. Fajna strona. Polecam także mój blog:
    http://adam-gryonline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakby ktoś szukał innych spoko gier online to polecam https://www.bananki.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna opcja, od czasu do czasu każdemu się należy troszkę rozrywki. Na wielogodzinne granie na pewno przydadzą się wam wygodne biurka od mobiusdesk.pl w sam raz także do nauki i pracy

    OdpowiedzUsuń